Tuesday, March 13, 2007

Fotoredactionele dwalingen


Op het gevaar af dat dit blog een geheel ongewenste schare bezoekers gaat krijgen, post ik nog maar eens foto van een klein mannetje. En dan niet gaan vragen hoe ik hier in godsnaam nu weer bij terecht kwam, he. Ik weet het niet meer... ik herinner mij in ieder geval dat ik in de zoekmachines niet intypte: 'jongen 7-9 jaar, pedorasten in duikerspak, achtertuin, verbazing, achterhoek'. Maar wat dan wel. Helpt u mij even? Wat is hier gaande?

Binnenkort op dit blog meer inhoud, ik zweer het je. Maar dan moet toch echt eerst die EP van 24 Leeways af...

3 comments:

Stefan said...

Denk er al weken over. Ik kan niets verzinnen, ook niet iets absurds. Maar ik houd vol.

Stefan said...

Achterhoek lijkt me trouwens sterk. Eerder ergens in de buurt van Twickel.

fotomannetje said...

oei, over het hoofd gezien. Uiteraard Twickel. Binnenkort meer denkvoer...