Friday, March 16, 2007

Een avondje omnimedia presentatie


Contstateringen na een doordeweekse avond fotocursus:

1) Je kunt een powerpoint-presentatie niet bedienen met de afstandbediening van je dia-apparaat. Ook niet als je het drie keer probeert.

2) Als docent moet je je woorden wegen als waren het wikkels coke in de Bijlmer, ook al heb je gelijk: ik krijg de beamer niet uit om weer dia's te laten zien op hetzelfde scherm en draai het apparaat naar een andere muur met de opmerking: "dan maar even op de vrouwenmanier". Ik word verbaal gestenigd, waarna een van de vrouwelijke cursisten zegt: "oh, ik weet al hoe we het op moet lossen". Vrouwelijke cursist zet vel papier voor beamer.

3) Ik moet werken aan mijn mimiek. Cursist na vraag of ze moet over- of onderbelichten in voorliggende situatie: "Ik denk overbelichten" Op mijn vraag waarom dan: "toen je dat zei keek je even heel blij!"

2 comments:

Choquolage said...

"dan maar op de vrouwenmanier"...you charmer you!

Unknown said...

oplettende lezerinnen weten natuurlijk dat fotomannetje single is. Welk van deze constateringen is de oorzaak hiervan? SMS fotomannetje a, b of c naar 9010 en win naar keuze een ND1000000 filter of een lensdop! Het juiste antwoord is te lezen in de Mei uitgave van Cosmo.