Monday, July 9, 2007

een zelfbevuilend scroll-klitje

Naast de inmiddels bekende 'een plaat en zijn verhaal' en 'furries' nu weer een nieuwe categorie op fotomannetje! Wanneer u de bijgaande zelf in elkaar geflanste commenticon ziet verschijnen, doe ik een beroep op u voor antwoorden op middelmatig prangende vragen. Mini-probleempjes die anders gewoon zouden blijven dwarrelen in de maalstroom van de week, maar nu door het collectieve U kunnen worden opgelost. Okee, de eerste ronde, komt ie:

Zoals bekend heb ik een IMac met bijbehorende "mighty mouse". Een sensueel stuk computergereedschap met slechts een serieuze tekortkoming. Op zich niet raar, in mijn ervaring horen sensualiteit en ernstige tekortkomingen nu eenmaal bij elkaar. Hoe het ook zij, het miniscule balletje op vingertophoogte, in de/mijn volksmond ook wel aangeduid met scroll-klitje, weigert eens in de week dienst. Vuil, huidschilfers of de verhoogde uitstoot van CO2 zorgen ervoor dat ik dan nog maar een kant op kan scrollen. Nu ben ik al drie maal bij de witte winkel geweest voor advies, maar verder dan het kwieke advies "koop een busje I-clean" kwamen de hipsters van de technische dienst niet.

Ik leg de verantwoordelijk bij u en vraag plechtig: hoe houd ik mijn scroll-klitje aan de gang?

5 comments:

fotomannetje said...

en o ja, de Enkhuizer-almanak-Glassex-dep-methode is reeds getest en te licht bevonden

Stefan said...

Weinig affiniteit mee, maar wil je toch graag helpen. Wat dacht je hiervan?

fotomannetje said...

Ahh, dank. Combi is inderdaad veel meer herfst 2007. En we hebben allemaal zo onze expertises, is niet erg.

U gaat me overigens toch niet vertellen dat er bij u aan de gelikte bak (NB onder het cinema-screen) zo'n Mediamarktig-muisje hangt?

Stefan said...

Ben je gek!?

fotomannetje said...

hehe, die van jouw is paars, hehe