Tuesday, July 24, 2007

eindelijk een handige foto

De hele dag kijk je naar foto's waar een ander wat aan heeft. Foto's om te overtuigen, ego's te bevestigen, aftakeling te verdoezelen, te verkopen en op te hitsen. Maar foto's waar je zelf wat aan hebt, waar vind je die nog? Vandaag maakte ik er een. Van mijn nieuwe versterker, die voor het eerst met de band de oefenruimte in mocht om lekker hard te loeien. Ik heb er verse versterkerbuizen in geschroefd van de merken 'Sovtek' en 'Tube Amp Doctor'. Rusland en Amerika moeten samen mijn Koreaans-Amerikaanse gitaar zo mooi mogelijk te laten klinken. Zoveel schuiven en knoppen tegelijk inregelen, dat gaat natuurlijk nooit in een keer goed. Ik verwacht nog jaren te draaien en te pielen op zoek naar dat ene geluidje. Op deze foto kan ik voor altijd zien hoe ik vandaag dacht ontzettend dik te klinken. Maar waarom stond die schuif van 240 Khz zo gek hoog?

No comments: